nedelja, 19. februar 2017

Izziv za Craftalnico

   Sedaj že 10 dni zaporedoma izdelujem albume in sem želela narediti še kakšno voščilnico a sem naletela na ustvarjalno blokado.
                                        Saj jo poznate? 
   Po iskanju idej na netu.... nič.... prazna glava. Bila sem prav razočarana. Pa sem pritisnila bližnjico ki jo imam na tab vrstici do e strani CRAFT-alnica in vidim naslov VOŠČILNICA ZA VALENTINOVO.
                                Potem pa kot strela iz jasnega.
                                      Tukaj je končni izdelek:



   Ker zadnje čase veliko uporabljam akvarelne barve sem se ozadja lotila na ta način. Uporabila sem zgolj štiri pomladne barve in to je to. Pustila sem barvam, da se prelivajo v vsej svoji moči po razmočenem papirju. Nisem se kaj dosti ukvarjala z intenziteto, saj sem želela pastelne odtenke.
   Ko se je barva posušila, sem na podlago nalepila slončka s penicami, da sem dobila nekaj dimenzije. 
Malo sem še nazobčala robove, saj mi je vse delovalo preveč monotono in iz tega naslova sem tudi na končen izdelek narisala črtice. 


Srčki.  Ja, zopet moj večni problem ker nikoli nimam pri sebi enobarvnega papirja. Tako se znajdem na različne načine. Tokrat sem vzela nekaj akvarelne barve, lepila in bleščic. Vse skupaj premešala in premazala gladek papir. Tak, ki akvarela ne vpije. Da je šlo hitreje sem posušila s "fenom" in jih v dveh velikostih izrezala s šablonami.  Nalepljeni so v stilu, da slonček "piha" balončke, za sabo pa drži bonboniero v obliki srčka. Če se opazi, je v ozadju akvarela embosiran napis samo zate. 


Ta isti napis je tudi uporabljen v zlati barvi na črni podlagi. Zopet.... ni enobarvnega papirja.... pa sem vzela črn distress marker (Ranger) in pobarvala bel papir.....
Sicer je fotografija malo slabša, a živo se veliko bolje vidi .

Ups.... Ja nisem bila pozorna.... Ni kuverte ;) 
No... kakorkoli  narejena je brez ;)

7 komentarjev:

  1. Zelo simpatično voščilnico si naredila :-)) Lepo, da jo deliš z nami, ampak za sodelovanje na izzivu mora voščilnica imeti na prvi strani manjšo kuveto. Žal pravila so pravila in zelo neprijetno nam je opozarjati vas ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatičen je tale slonček s srčki :-)) Škoda, da nisi upoštevala navodil ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja punce hvala. Sem skontala ko sem šla v drugo brat, da ni kuverte. (Bi jo dala sloncku za hrbet) pa S
    Saj je vseeno, važno da sem dobila inspiracijo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja punce hvala. Sem skontala ko sem šla v drugo brat, da ni kuverte. (Bi jo dala sloncku za hrbet) pa S
    Saj je vseeno, važno da sem dobila inspiracijo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Simpatična lepotička s cotkanim srčkom, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo simpatično voščilnico si izdelala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kakšen luškan slonček, lepa valentinčica je.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši