ponedeljek, 09. februar 2015

Svežina pomladi

Ponavadi ko dobim naročilo za izdelavo albuma, sploh novorojenčka, sem v groznem pričakovanju, saj za punčke.... no problem....  
Fantek.... big problem! 
Modro je kliše. Zeleno, ja zeleno pa je nekaj novega,
svežega,
dišečega,
cvetočega,
produktivnega,...
Jap, ideja albuma izvira iz tiste zgoraj navedene svežine. Svežine pomladi, za katero upam, da kmalu pokuka v naše kraje. Platnica in sama osnova albuma temelji na zelo svetlo zeleni barvi. Z njo je v primerjavi z natur barvo zelo težko delati. Vse se pozna! Vsak prstni odtis, če nisi dovolj pozoren. Je bil velik izziv in moram reči, ko sem pregledovala končni izdelek, sem si že zaželela poletja ;). 

Upam, da bodo Marku starši znali narediti album zanimiv do te mere, da ga bo z veseljem pregledoval ko bo večji in ga z užitkom pokazal tudi svojim otrokom.




xoxo

2 komentarja:

  1. Meni je takoj v uč padel napis moj, moj :). Super nabor barvi zanimiva ideja. Saj veš, da se starši za novorojenca vedno potrudijo maksimalno :)

    OdgovoriIzbriši