ponedeljek, 24. februar 2014

Scrapbook Layout

Tokrat sem še malo nadaljevala s serijo 365*4 in mi nikakor ne uspeva.
Pravzaprav, otrok raste drastično in tako hitro, da ne dohitevam arhivirati spominov na način ki bi ga hotela.


Tokrat ta mali layout ki ima dimenzijo formata B5 in je prav prisrčna dimenzija. Ni preveliko in ni premajhno. Mislim, da je to tisto kar iščem in da mi bo tokrat steklo hitreje.

Sam layaut poudarja sončen in igriv dan na februarsko jutro. Nikjer nikogar le sonce in midva :) seveda tudi poganjalec, brez katerega se v zadnjem letu nismo praktično premaknili nikamor.




Tu sem uporabila že dolgo narejene nalepke. Saj veste, da se jih da naročiti ne? No, meni so všeč in pravzaprav zelo praktične. Namesto serij ogromnih fotografij, ki jih praktično ne moreš spraviti nikamor in so skoraj nesmiselne, dobijo v celotnem pogledu širšo podobo in pomen...

7 komentarjev:

  1. Luštno, igrivo, predvsem pa super spomin zate in malega kratkohlačnika :).

    Veš, da prvič slišim za te nalpke... Kaj imajo kakšno posebno ime slučajno? Tale zadevica zna še kdaj prav priti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čau Ne-Ja.
      Nič posebnega. V bistvu sem jih naročila online. Jih imajo v ponudbi v dm u. Je velikosti fotke, pa sam določiš koliko jih bo gor. :) meni je carsko. Vedno ko predavam o scrapbooku in smashu to izpostavim. Se mi zdi da smo preveč ukalupljeni v velike formate.
      Drugače pa; Hvala :)

      Izbriši
    2. Hvala za info - je zelo koristna ideja :).

      papa

      Izbriši
  2. Zelo lepo sestavljeno. Nalepke so odlična ideja in zelo pašejo.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 102. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si se lotila naše postavitve in izdelala čudovit LO!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Stran si zelo lepo uredila. Nalepke so dobra zamisel, mogoče se jih bom poslužila tudi sama.
    Kako poznam to nenehno dohajanje z urejanjem albumov, Sizifovo delo glede učinkovitosti, vendar so rezultati pravo nasprotje. Za to pa je potreben čas.
    Tudi sama imam raje manjše formate fotografij. Če je fotografija zares lepa, se odločim tudi za format A5, sicer pa večinoma fotografije sama pripravim v Picassi ter izdelujem kolaže velikosti 5x5 ali 5x10 cm, ki jih potem razrežem. Če pa že razvijem večjo fotografijo, je to formata 9x13.
    Lp, Maja
    P.S. Komentar sem izbrisala, ker sem imela nekaj napak. :-p

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita stran za vaše spomine, enkrat bo zlata vredna. Zanimivo mi je kako je prva stvar, ki mi je padla v oči zelena kapa ki kar naprej nagaja. Koliko dela imajo otroci s kapo :).
    Hvala, da si za svoj trajen spomin uporabila našo postavitev, Lili

    OdgovoriIzbriši