sobota, 01. junij 2013

Še ena voščilnica

Tokrat delam izven svojih okvirjev..... rozaaaaa,...
Skratka roza voščilnica. Tu sem se prizkusila v 3D tehniki sestave slike. Nekaj novega zame in zelo zanimivo. Je težko najti vrstni red in še žig ni ravno iz enostavnih detajlov. Rezultat je, da sem malo poenostavila, da sem hitreje prišla do končnega izdelka. Naslednjič zagrabim bolj enostaven žig/temo. 
Žig "vse najboljše" sem si privoščila od Vladke. In moram reči da se je izkazala z vedno večjim naborom žig.  Sama sem okrasila sponko in naredila gumbek rožico.

slika deklice od blizu

In voščilnica:


6 komentarjev:

  1. Krasna je...če tudi roza. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. iii kako je nežna in kako ljubek motiv :-))
    Krasno si jo sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadnje čase gledam samo barvanje. Brez pripomb, krasno ti je izpadlo. Roza barva - na tako nežno deklico itak ne bi pasala kakšna druga barva. Všeč mi je v celoti. Meni pa manjka samo malo volje, da se lotim izziva (ideja je že, izziv mi je všeč, ne vem kaj čakam - brco v rit - mogoče???) Grem jutri v trgovino "voljo" kupit.lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena zelo luštna deklica, ki ji roza barva prav pristoji. Všeč so mi zanimivo izdelane rožice.
    Hvala, ker sodeluješ na 83. izzivu CRAFT-alnice!
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj, kako lepo si tole naredila. Zelo so mi všeč izsekani metuljčki in narisan črtkan rob okrog metuljčkov. Deklico si tako lepo pobarvala in izbrala čudovit papir!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo pobarvano, prikupni metuljčki :)

    OdgovoriIzbriši