torek, 11. junij 2013

Izdelava rože

Zadnjič sem malo gledala kakšne rožice lahko delamo s prostimi rokami, škarjami in lepilom.
hmmmm

težka................

Dejstvo je, da se za vsako stvar prodaja nek izdelek, pa tudi če je čisto enostaven cvet.
Na predavanjih sem najraje predstavila rožico katere velikost lahko sami reguliramo. Odvisno je le kakšen premer rože želimo in odrežemo temu primeren polovični radij. Torej, če želimo imeti 6cm veliko rožico režemo 3cm trak. Ta naj bo čim daljši saj je potrebnih 20 in nič manj prepogibov.
cik-cak, cik-cak :)


Jaz delam te prepogibe s prosto roko in na oko. Seveda, kot sem omenila, lahko kupite tudi die cut ( recimo Tim Holtz) a ni potrebe.
Je enostavno in dobro za piljenje fine motorike sploh pri otrocih. Vsi smo se s to tehniko prepogibanja seznanili že pri treh letih in jo s časom osvojili.

Ko prepognemo 20x ali celo 21x zlepimo konce skupaj tako da se ne vidi prehod oz samo lepljenje.


Na sredino, spredaj in zadaj, sem zalepila krogec z nekaj lepila. Če delamo brez lepilne pištole bo potrebno nekaj potrpljenja saj lepilo mora dobro prijeti. Če se lepilo slabše suši bo trajalo dlje, če je hitro sušeče seveda hitreje. Najbolj elegantno pa je lepljenje s pištolico. 


druga stran
Dobrodošel je obojestranski papir, saj lahko uporabimo katerokoli stran želimo :) Poleg tega pa ni vidno belo ozadje papirja.

Namig; če imate kakšen luknjač ki dela lušno obrobo, najsi so to čipke cik-cak, ali zgolj vijuge, kar pogumno na eni strani "zluknjajte" papir in oblikujte rožico. 
Še en namig; roža dobi malo bolj zanimiv videz če je zgoraj bolj trrdo prepognjena kot spodaj, tako ima spodaj bolj ovalen prepogib.... Poskusite in umestite izdelek na kako voščilnico ali pa v album.

Če me želi kdo vprašati koliko naj bo velik prepogib.... koliko se lahko potrudite? (jaz uspem iti do 4mm) a se ne trudite meriti, delajte enostavno "na oko" saj bo šlo. Javite če ste poskusile me prav zanima do kam gre domišljija.

LP

Simona


Ni komentarjev:

Objavite komentar