torek, 21. maj 2013

Delo, delo, delo

Zadnje dni sem polno zaposlena. V teku imam projekt, ki ni povezan z mojim ustvarjanjem in sem žal morala malo izpreči. Seveda, tudi to kdaj pa kdaj paše.

Končali pa smo tudi s scrapbook delavnicami.
V teku so bili  trije tečaji in moram reči, da sem zelo zadovoljna z izzidom.
Punce so vztrajale. Nekatere sicer niso uspele dati albuma v končno formo a so bili vseeno lepi.
S
eveda bo v kratkem sledil nadaljevalni tečaj; saj nismo uspele projecirati vsega dobljenega znanja v album v roku 9ih ur. In vse smo mnenja, da moramo zadevo še nekoliko dopolniti.

Scrapbook je znanje vsega. Obvladanje papirja, tehnik, barv in materialov; kar pa ni ravno najlažje. Pri izboru je potreben tehten premislek, poleg tega pa nas ovira dejstvo, da nam je nekaj všeč nekaj ne. No, osvojili smo toliko znanja, da lahko samostojno kaj naredimo in obdarimo svoje najbiližnje.

Drage moje.... ustvarjajte, delite znanje, pokažite izdelke in predvsem družite se in komunicirajte. Najbolj me srce boli, ko vidim kako se znanje "drži zase". A kot vemo ni skrivnosti in ni tabujev.

Gremo delat!!!

Lep dan še naprej!
Simona

Ni komentarjev:

Objavite komentar