četrtek, 30. maj 2013

Voščilnica/Card

Po dolgem času sem se zopet lotila malo voščilnic. Moram reči, da ko sem prvič videla to slikico sem se takoj zaljubila vanjo. Enostavno mi je všeč in sem si upala kupiti nekaj žigov iz zbirke. Enkratna je in upam da bom znala še bolj izkoristiti njen potencial. 

After a long time I made this card. I must say that when I first saw this picture, I immediately fell in love with "her". I simple like it! And I bought some stamps from the same collection. I hope that i will be able to show it in all her glow..... in further time...


Pred kratkim sem naročila še žige, ki mi bodo v pomoč pri izdelavi albumov in voščilnic, le čas moram najti, da jih prevzamem. 
Voščilnica sicer še ni končana a sem morala deliti z vami to lušno deklico.

Recently I ordered some stamps that will help me in making my albums and greeting cards,  I just have to find some time to go and collect them. :O
The card has not yet been completed but I had to share with you this cute little girl.




Poleg tega pa prijavljam izdelek na 83. izziv Craft-alnice.






by

Simona

4 komentarji:

  1. Zelo lep motiv si si izbrala in lepo si ga uporabila na voščilnici.
    Prav lepo se ji podajo tudi vrtnice in perlice.

    Hvala, da se igraš z nami v Craft-alnici, Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. Lepo si pobarvala deklico in jo umestila na voščilnico.
    Hvala, ker sodeluješ na 83. izzivu CRAFT-alnice!
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno čestitko si ustvarila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo voščilnico si naredila in se lepo držala danih navodil!
    Všeč mi je. Srečno na izzivu :-))

    OdgovoriIzbriši