četrtek, 11. april 2013

Za moje poslušateljice

Punce ki so danes prišle v Rayher so imele veliko vprašanj in tu je tisto kar sem jim obljubila.
Če sem kaj pozabila drage moje me kar podregajte :)

Tu je povezava do navodila o izdelovanju mini albuma:
Blog  (klik)
Youtube (klik)

Izdelava zvezde kot voščilnice:
Tutorial

ekola.... lepo ustvarjajte in kar pokažite svoje izdelke :)

Držim se načela deli kar znaš in ponudi kar lahko.
Nekako se mi zdi da smo v Sloveniji preveč zaščitniški do svojih izdelkov in nekako si lastimo znanje ki ga imamo. Ne vem od kje je to prišlo a je zelo ukoreninjeno pri nas.
Sprostite se, uživajte in ustvarjajte in ne pustite da vas kaj ovira, le tako boste še bolj ustvarjalne.

Lep večer

Simona



1 komentar:

  1. Ne vem o čem je tekla debata v Rayher-ju ampak hvala, ker si me omenila Simona.. Malo reklame dobro dene.. :))
    Če te zanima imam tudi na Facebook-u svojo stran:
    http://www.facebook.com/pages/Tinchy-Ustvarja/296421607145483
    LP, Tina

    OdgovoriIzbriši