sobota, 16. marec 2013

Prima doll

Morala sem.... enostavno morala sem...
goljufati :(

Danes pri premetavanju youtuba in internetnih strani sem našla tole: .....
Noro lušne štampiljke in me zelo jezi ker jih pri nas ne morem dobiti. Najbližja mi je Anglija in Irska... noro.
Skratka s pomočjo CorelDraw in informacij o velikosti žiga sem kreirala tagec.
Skratka v CD sem prerisala odtis lutke in ga okrasila z vzorcem digitalnega scrapbook papirja. Moje znanje v CD je okrnjeno in je cel uspeh tale izdelek.... pravzaprav moj prvi iz tega programa LOL
Izrezala sem rožice iz papirja ki mi je ostal, zadaj sem nalepila list kamor se lahko napiše posvetilo. Tisti banerji na katerih piše Tebi pa so narejeni iz fimo mase. Še en uspeh, ne sprašujte kako mi je ratalo, a sem stlačila tisti debeli tak skozi zelooo ozko luknjico srca. Na koncu so me prsti že zelo pekli....

in izdelek.....



I had to .... I just had to ...
... cheat :(

Today at surfing on YouTube and some googling I found these.
Crazy cute stamps and I am very angry because I can't get them here in Slovenia. The nearest shop I found (online) is in UK  and Ireland ... crazy.
In short knowlage on using CorelDraw, and information about the size of a stamp, I created this tag.
I footprinted doll and decorate her with the model of digital Scrapbook paper. This is actually my first product in this program LOL
I cut out the flowers from paper scraps, I glued sheet where you can write the dedication. Those banners that reads Tebi (for You) are made from Fimo. Another success, do not ask how, I push the ribbon through really narrow hole in the heart. In the end, my fingers were very burnt....
And my product....










Še ena ideja za Layout v dimenziji 30x30cm
And one idea for scrapbook layout 12x12




2 komentarja:

  1. Potolaži se...smo tudi takšni, ki nimamo pojma o tem CD programu :)) ...vem pa za sigurno, da je tebi tvoj tagec 100% uspel...Krasen je. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Ta Corel .... dolgo sem odlašala, sam je več kot očitno da pride prav ;)

    OdgovoriIzbriši