sobota, 09. marec 2013

Baby album




Tokrat sem se lotila izdelave albuma za otročka. Nebi ravno rekla da je mini saj je dimenzije 20x20.
Ni kaj dosti za pisati o njem. Papir je iz različnih kolekcij in je v eni fazi igriv v drugi pa raznobarven in iskriv. Nisem se obremenjevala z okraski in štemljanjem, saj se mi zdi tak še najlepši. Velik in preprost. Ne vem zakaj, a se mi zdi pomembno, da v album spravimo klasično velikost fotografije in da jo skoraj ne režemo. Poleg tega avtomatično nastane, oz. bolje povedano, ostane prostor, ki omogoči pisanje in s tem beleženje dogodka.
Tokrat ne prilagam fotografij saj sem se odločila iz njih sestaviti filmček ki je viden na mojem YouTube kanalu. Pa še nekaj; Gumbki na prvi strani so narejeni iz fimo mase :)


This time, I n make an album for baby. I would not exactly say that this is mini because the dimensions are 8x8.
Not much to write about it. The paper is from a variety of collections and it's playful, colorful and sparkling.
I didn't use stamps and embelishments. Im one way it is pretty simple. I do not know why, but I find it important to get a classic photos dimension in the album, and not to cut them much. Furthermore, i automatically generated, or. better put, kept space  to write and record events on photos.
This time i wount attach photos. I represent you a short video wich you can se also on my YouTube channel.
Oh Yes.... buttons on first side.... i made them from fimo clay :)






Ni komentarjev:

Objavite komentar