četrtek, 17. januar 2013

Mix media art

Končno smo zakorakali v stare dni novega leta in kar nimam časa da kaj napišem. Ustvarjam na polno in vedno se najde kaj ki me okupira za celih 9 ur. Za mene je ustvarjalno zima že zdavnaj mimo in sem se osredotočila na prihajajočo pomlad. Temu primerni so tudi moji navdihi in izdelki.
Zadnje kar sem vam dolžna je da držim obljubo in pokažem kaj sem ustvarila še pred novim letom ko sem se lotila mešanih medijev. Vse skupaj je meni zelo podobno scrapbooku. Se prepustiš. Mešaš materiale, lepiš, trgaš, štemljaš,.... različna tekstura in materiali. Obožujem to!
Punco na sliki oz njen izrez sem si sposodila iz Gabrielinega bloga. Ta punca me navdihuje!



Finally, we stepped into the old days of the new year and i didn't find any time to write. Im in my "mojo" of Creating. Always finding something to occupy myself for the whole 9 hours. For me, the creative winter is long gone, and I focused on the upcoming spring (Valentine, mothers day,.... and just because ...). This are my inspirations for products i did.
The last thing I have, is obliged to stick to my promise and show you what I created before the new year when I went into mixed media. The whole thing feels very similar to scrapbook. You go with the flow. You can mix materials, tearing gluing, stamping,.... different textures and materials. I love this kind of art!
Tamplate og this girl i borrowed from Gabrielle's blog. This girl inspires me!


Je pa lepo če ima oseba lepo pisavo. No jaz bom morala kaj postoriti v tej smeri :(
But it's nice if a person has a nice handwriting. Well I'll have to do something about that : (





Ni komentarjev:

Objavite komentar