petek, 18. januar 2013

All White- vse belo

No,  tema  73. izziva craftalnice je-enobarvno in za moje pojme tokrat jack pot v temi. 
Sede mi na kožo kot nalašč. 
Tokrat sem naredila layout za album.
Je dimenzije 28x28cm in je vse iz papirja. V ozadju slike sta dva čipkasta servieta. Rožice so narejene s Sizzix od Tim Holtz-a. (fenomenalen tipček), vse skupaj je nato sestavljeno do mere, da sem dodala še metulje z lepilom s srebrnimi bleščicami in malo perlic (iz tube). Ob strani pa sem dodala malo belega prahu perfect pearls, da dobi slika malo dimenzije. Ker nekako nisem pristaš ostrih linij sem le te razbila z kratko progo čipke luknjačem od Marte S.
Slika sinčka je printana na navaden papir in ker ni najboljše kvalitete in se mi zdi da skoraj malo kvari podobo. A ni sile. Ob priliki bom kupila papir za fotke ki mi ga je zmanjkalo kak teden dni nazaj in zamenjam fotografijo. Žal se moram zadovoljiti s tem (hvala bogu da nisem perfekcionist) ;)
Pa še to; Navdih sem dobila od nekega dekleta. Ne vem pa kdo je ker nimam njenega linka, sem videla zgolj sliko.


Well, the theme of the 73rd craftalnica challenge is monochrome. This is like  jack pot for me ;)
This is writen to my skin ;) It fits me ;)

This time I did the layout.
The dimensions are 28x28cm and is all paper. In the background of the picture are two lace napkins. Flowers are made with the Sizzix -  Tim Holtz-a. (Phenomenal Man), everything is assembled to the extent that I added some butterfly with silver glitter glue and some beads (from a tube). On the side, I added a little white powder "perfect pearls" to get some dimensions. Because somehow I'm not a fan of sharp edges.  I  broke these sharp lines  with a short line of lace puncher from Martha S.
Picture of my  son is printed on plain paper (i run out of photo paper) and the quality is not the best and it seems to me that almost spoils the image . 
Well .....thank God I'm not a perfectionist ;)
Inspired by some bloger girl. I dont know her blog i just saw a photo one day and today, somehow, i remebered that picture of photo in my head. It seems to me that the theme of monochrome was a triger....















11 komentarjev:

  1. Čudovito ♥!. Zelo nežno, lepo izdelano, lepa postavitev in barva. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, nežna scrapbook stran.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely page and charming photo!! I have clicked over from Simply create to say HI!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, meni je tvoj izdelek noro všeč. Krasno si ga sestavila in ta bela varianta deluje tako nežno, nedolžno... čudovito narejeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem! Danes objavim nov layout ki je čisto nasprotje. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, zelo lepo in elegantno! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako je pa to lepo ... koliko beline ...
    Čudovito si zložila LO in prav vsak detajl je nekaj posebnega ... ti beli cvetki ...
    mmm Zelo zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna belina, res popolen zadetek za enobarvni izziv.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši