nedelja, 16. december 2012

Mixmedia art


Ko je zunaj taka megla ponavadi poskušam gledati na svet z bolj sončnim pogledom. Ker sem zadnje dni zelo napeta in na trnih se sproščam z ustvarjanjem. Včeraj sem končala z večjim naročilom in sem bila kar naenkrat "brez dela". No, ker mi to nekako ni podobno sem se lotila Canvas-a. Mešani mediji so mi zelo všeč in sem frišna pri vsem skupaj a na moje presenečenje kaže kar dobro.
Slika je motivirana s strani ko sem izdelala platnico za album. Nekako sem si zaželela narediti večji format Mogoče ga prodam ali pa celo podarim, kaj pa vem.... (nisem se še odločila). Skratka, kot veste sem si motiv dame sposodila pri eni od blogerk in moram reči da je zelo posrečena in me je zelo navdihnila pri sami izdelavi. Pristop imam sicer nekoliko drugačen, a to niti ni tako pomembno.
Skratka inspiracija je ta dama in pa pesem Toneta Pavčka  (Ko hodiš, pojdi zmeraj do konca)


When the fog sets on Ljubljana i usually try to look on the world with sunshine in my eyes. Bec.Im very tense and edgy these last few days  i  release myselve creating. Yesterday I finished a big order and I was suddenly "out of work". Well, because I somehow dont like  to be out of work i put mysef  a new challenge. I tried Canvas. Mixed media is very much like me, im new at that kind of art. To my suprise is doing well.
The image is motivated by my album cover. Somehow I wanted to make a larger format. Maybe ill sell it or even give it to someone for gift, I do not know .... (I haven't decided yet). In short, as you know i borrowed lady from a blogger. The approach I have a slightly different, but this is not so important as the outcome.
Inspiration of this canvas is this  lady  and the song of Tone Pavček (When you walk, always go to the end)... I havent find the official transation but is very beautifoul song...  ill try to find it.

Prilagam nekaj začetnih fotografij / here are few photos
Začetek (akril) in skeleton leaves/ start is akril and skeleton leaves
Nato sledijo žigi vitic in rožic ter metuljev/ some stamps of flowers and buterflies

Tu je dodan še motiv dame ter nad njo so  papirnate rožice (iz murvinega papirja)
here i aded a motive of a lady and paper flowers


V tej fazi sem zadevo pustila da se posuši in nadaljujem jutri.
Hvala vsem ki me spremljate in vsakega komentarja bom zelo vesela.
I let canvas to dry over night and the rest ill show you tomorrow
thank you for following. Ill be glad for any coment, good or bad ;)

Hvala
Thank you

Ni komentarjev:

Objavite komentar