ponedeljek, 24. december 2012

COPIC Ciao markerji

V dneh ko se izpopolnjujem pri barvanju z Ciao markerji sem že skoraj obupala nad papirjem in nad blazinicami za žige.
Že nekaj časa zadevo pacam po šeleshamerju a to ni to. Sem zgleda malo bolj kritičen in zahteven uporabnik.
Pa sem se lotila zadeve malo bolj zares saj sem ugotovila, da papir dobesedno pije kartušo iz markerjev. Na željo da zmanjšam strošek sem začela malo bolj kombinirati papir, print in žig.
Ker sem želela že v štartu le najboljše sem seveda kupila copic papir. Ta je Pretanek za moje potrebe a se obnese. Tršega na našem tržišču še nisem zasledila.
Potem, ko sem prešla iz 8 na 15 markerjev sem pač hotela trši papir in tu se začne moje potovanje. Na youtubu najdeš 1001 nasvet a kaj ko je pri nas vse tako ozko usmerjeno. Da bi pa kupovala v tujini zgolj en produkt se mi zdi čisto nesmiselno. Preiskusila sem gladek šeleshamer, trši papir, fotokarton...... ziljon stvari. Na koncu sem šla v eno od ustvarjalnih trgovin kjer so mi svetovali "šeleshamer", ki se uporablja kot vizitka za voščilnico ter blazinico. Rezultat:
Najprej blazinica:

Nato sem poskusila še enkrat z daljšim časom sušenja in barvanjem
seveda nekako se niso lepo prelivale barve:
Poleg tega se barva iz blazinice razliva v okolico. Mi ni všeč.
Ta papir je tanek copic papir:

Lepo celo izpade na navadnem papirju:
Ko sem že čisto obupala mi je Silvi Iz Rahyer ja svetovala Neenah papir. Sem ga sicer že imela namen kupiti a sem bila vedno mnenja da ga pač toliko ne potrebujem.... JA PA GA!!
No in komaj sem čakala današnji dan da sem si ga šla kupiti. Seveda sem tam pustila zopet pol premoženja a Simona pač mora......
Rezultat Uala:

Nebi moglo biti lepše. Dovoli prelivanje barv! Ne paca! Jasno se vidi kam pada svetloba. Me nebi mogla biti bolj zadovoljna. Kar je pa najlepše, te punčke so printane in to na ink jet printerju in papir tako dobro fiksira kartušo da je ne pusti niti malo premakniti. Tako da se ne razliva in ne paca.
Kar se pa tiče blazinic za žige pa :  Memento!!!

Ker je danes nekako moj zadnji delovni dan vsem skupaj želim vesele praznike!
in še voščilnica za vse:
SREČNO V 2013 !!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar