nedelja, 04. november 2012

On line nakup

Malo sem razočarana nad on line nakupom.
Mogoče mi bo kdo razsvetlil obzorja ampak; Pred kratkim sem naročila (ni važno kje) par stvari, takih zelo lahkih in ne vem zakaj se prodajalci ne prilagodijo direktno na situacijo. Gre namreč za to, da so poštnine izjemno drage (vsaj kar jo prodajalci sami navajajo) in mi ni, res mi ni jasno zakaj ne dajo poštnino po dejanski teži izdelka?! Če naročiš kak izdelek ki je v kvazi akciji, se pri končnem izkupičku ne pozna saj te oberejo s poštnino?! Naj mi kdo razloži. A sem trapasta ali so pa prodajalci neprilagodljivi?

2 komentarja:

  1. pozdravljena,tudi jaz sem imela izkušnjo iz tujine,da sem naročila štanco,katero sem si zelo želela in je v Slo.ni bilo za dobiti.Pa je bila v akciji ,vendar je poštnina stala več,kot sama štanca.Se poplnoma strinjam s tabo,glede poštnine.Ne razumem,kako je lahko razlika v poštnini iz iste države(ne glede na težo) 3x večja od druge,lep dan še naprej

    OdgovoriIzbriši
  2. Se popolnoma strinjam, da so nekatere poštnine predrage. Če je pa poštnina "zmerna" te pa usekajo kje drugje. Imajo svojo pretvorbo iz funotv/dolarjev v evre in te tam oberejo.

    OdgovoriIzbriši