torek, 23. oktober 2012

Delamo

Že cel večer in del noči pripravljam material za album. Tokrat delam 2 in oba sta že prodana, tako da vam bom slikice predstavila že ta teden.
Za mano so drzni nakupi. Kot veste se je s prvim tega meseca odprla trgovina nemškega podjetja Rhayer. Noro. Tja sploh ne smem več saj sem notri pustila že lep kupček denarja tako da se je po moje njihova naložba že izplačala ;) ;) hec,...
Prvič pa sem se preizkusila v risanju s Copic Ciao Markerji. I Like :)!!! I want some more !!!  Noro. Si kar hooked up s temi zadevicami a se kontroliram. Skoraj neuspešno. :(
Bi pa ob tej priliki pripela en blogec od punce ki je zlata deklica. Pred časom sem jo prosila za Magnolia žige (odtise) in je bila tako dobra da mi jih je poslala. Moram reči da je bila to za mene zelo pozitivna izkušnja v svetu scrapa saj le redko kdo izpolni tvojo željo. V tujini je to nekaj povsem običajnega. Izmenjevanje idej, trikov, materiala,.... Pri nas pa, kod da je vsak zase,.... no me niti ne čudi preveč.
Mojca Hvala!

 http://lusnoinlepo.blogspot.com

Mala čarovnica risana s copic markerji. Spodaj je "jelenček Rudolf" :) in pa osnovni set ki sem si ga privoščila. Seveda je ta set danes povečal za število 8. Ups....




Ni komentarjev:

Objavite komentar