ponedeljek, 29. oktober 2012

Craft-alnica 67. izziv

  Pozdravljeni vsi skupaj!



                                                               
  Čeprav je noč čarovnic priseljena k nam, in ne predstavlja nikakršne slovenske kulture, je pač treba iti v čas z mediji in svetom. Neverjetno kakšen vpliv imajo prvi na nas, najbolj pa relacija Božiček- Coca Cola !?!
Skratka, če damo moje mnenje malo na stran,
sem se vseeno in ponovno zopet pridružila izzivu  craft-alnice ( le da tokrat resnično lovim zadnji vlak ;) )

Na temo noči čarovnic sem naredila zgolj 3 voščilnice od tega sem dve že  podarila in ju niti nisem uspela fotografirati. Ta, ki mi je ostala še včeraj nedokončana pa gre danes izziv Strašljivo.


                                                                            No, čarovnica ravno ni strašljiva, je pa zeloooo simpatična. Meni je všečna in lušna in čisto nič "buuuuu aaaa hahahaha".
        Pobarvana je s copic markerji, razen črna je akvarel, ker pač nimam črnega markerja :( . No ja, povsod se je treba malo znajti.





6 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Hvala! Pa i meni je jako sladka. Žao mi je kaj je ne mogu tu nigde kupiti, ali ok, pa mogu ja to ljepo precrtati ;)

      Izbriši
  2. Lepe barve in motiv. Luštna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa čarovnica, super si jo pobarvala in okrasila.
    Hvala, da se igraš z nami v strašnem izzivu, Lili

    OdgovoriIzbriši