nedelja, 09. september 2012

Craft alnica

Tokrat prvič sodelujem v nekem izzivu.
Pridružila sem se blogu Craftalnica in njihovemu  Vse najboljše 64.Izziv

Hecno je, da sem po večini že brez zalog, in jih moram pod nujno okrepiti. Ob priliki, ko bom pri času se bom odpravila v Prometeja in malo preverila njihove zaloge. Mi je prav nerodno povedati, da žige, ki bi jih, imela sploh ni mogoče dobiti pri nas. No, mogoče katera ve kje naj jih nabavim (pri nas v Slo) da ne bom izvajala kopiranja na steklu :(
Skratka; ta voščilnica temelji na Magnolija žigu. Vse je rooooza. Ja roza,... sicer to nikakor ni moja barva; a vse je enkrat prvič.
S tem izzivom pa sem izzvala še sebe. Glede na nekaj naročil, ki jih imam v stilu novoletnih čestitk, sem se odločila, da bom poskusila narediti vsak dan eno "bogatejšo" čestitko?!?! Ne vem če mi bo uspelo, a poskusiti vsekakor ni greh.
Seveda, pa moram najprej nabaviti PAPIR in rožice ki mi že pošteno primanjkujejo.








Kar je zanimivega pri tem izdelku je, da je dejansko vse narejeno "na roke". Šivanje, perle, napis, črtice, barvanje (akvarel), sama slika (kopija narejena iz printa :( ). Edino kar je pripomočka so rožice in pa 2 štanci.

lep večer

10 komentarjev:

  1. Luštna bogata voščilnica. Veliko detajlov, se vidi, da si vložila precej truda. In mimogrede, meni je roza super.

    Veselo ustvarjanje še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. So mi všeč bogate voščilnice. Predvsem v tem času ko ljudje nimajo za bogata darila, pa naj privoščijo bogato voščilnico. Se mi zdi že sama po sebi lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super čestitka!
    Zelo ji paše ta večplastnost; super si jo skombinirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla.

    Voščilnica je čudovita. Ima lepo postavitev in dodatke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala punce ;) Je lepo slišat še od drugih ustvarjalk da nisem "falila" :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm čudovito izdelana voščilnica=) Polna enkratnih detajlov in dodatkov=) Drugače pa lahko veliko materiala dobiš tule >> www.mavelu.com << in sigurna sem, da boš našla kaj tudi zase=)

    Pozdravček iz dežele suhe robe...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mavelu,... ja.... naročila,.... nekaj,...
      Noro in še bi!! Samo se moram malo ustavit ;)

      Izbriši
  7. Marina, sem prečesala trgovino od zadaj do spredaj in iz leve na desno ;) Imam naštete robe kar nekaj, edino kar pogrešam je Vintage style papir dimenzj 8x8.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna Tilda,fino si jo vkombinirala v easel čestitko v vintage stilu. Sama imam zelo rada starinski izgled voščilnic in ravno zato mi je tvoja še ljubša.
    Hvala da si se nam pridružila v izzivu in seveda, sedaj ko, je led prebit te pričakujem še večkrat.
    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lili. sicer malo pozno a vseeno. Hvala.

      Izbriši