sreda, 12. september 2012

Craft alnica 2.

No, pa sem na vrat na nos naredila še eno čestitko za RD. Ta gre k albumu, ki je bil naročen za gospo ki vstopa v 40 ta leta.
Da gre za rosjtnodnevno čestko diskretno razkrijejo številke v zgornjem levem kotu :)


10 komentarjev:

  1. Oooo kako lep motiv. Čudovita voščilnica je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Papir Graphic45 je res nekaj posebnega in izgleda krasno tako na albumih kot voščilnicah...in tudi motiv, ki si ga ti uporabila iz "A Ladies' Diary" kolekcije, je čudovit. Sem pogledala tudi album, ki si ga izdelala... Album in voščilnica...krasno darilo! Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala punce.
    Ja Simko, tako je, da take stvari vedno najraje delam v kompletu. Pri nas pa je žal zelo okrnjen repertoar nabave papirja v paketih. Ok, par trgovin ponuja nekaj samo kaj ko je po večini vse za voščilnice. Meni pa voščilnice še niso domače. Do sedaj sem jih naredila zelo malo. Kar se motivov tiče, pa štampiljk nekako ne maram preveč, a vidim, da žal drugače ne bo šlo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna... z zelo elegantnim motivom. Tudi album si super sestavila skupaj. Čudovito darilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita dama, resnično je šik, dame pri šziridesetih smo itak rade šik :).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako je elegantna in tale vintage stil ji zelo paše :-))
    Zelo všečna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Malo sem pozna a sem zelo vesela da se je uvrstil na lestvico v craftalnici. Sem kar malo ponosna nase ;)

    Bom sodelovala še v kakem izzivu a do sedaj nekako ni bilo časa. Preverim kaj dogaja....
    Hvala vsem!!!
    Simona

    OdgovoriIzbriši