sobota, 01. september 2012

Album za 40 Let

Ta album je zame nekaj posebnega. Prvič sem poizkusila s tako tehniko spenjanja strani in moram reči da mi je uspelo. Kar se platnic tiče je bilo dokaj zahtevno in trajalo je kar nekaj ur da sem zadevo sestavila. Ampak. Tukaj je v vsej svoji luči. Meni je všeč. Platnice se pa tako lepo svetijo in ker so same po sebi lep okras jih nisem nakitila z odvečnimi okrasi.
Notri gre slik koliko jih sam "natlačiš. Načeloma za cca 25 in notri med stranicami so še male knjigice kamor se zateknejo fotografije dimenzij 10x15.
Upam, da bo tudi naročnici tako všeč kot meni :)







 Malenkosti so tiste ki dajo albumu nek pridih. Gospa na roke izrezana, metulji ki frfotajo v njenih mislih med tem ko razmišlja o svojih otrocih.... Št. 40 v krogcih kamor se zatakne fotografija .... saj pravim, Malenkosti ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar