četrtek, 26. julij 2012

DECOUPAGE


No, kot sem v torek pisala o krizi in kako se na njo odzivam temelji vse na tem, da, ko si v neki krizi ali dilemi greš tečt ali pa ustvarjat. No jaz poskušam oboje. In ustvarjanje je tisto kar mi da glavo in misli na pašo. In to DOBESEDNO.
Ker sem si želela nekega novega pridiha v našem malem gnezdu sem se odločila da naredim desko, ki bo garderobna obešalka za jakne.
Strošek te stvaritve je minimalen in veliko cenejši kot da grem v trgovino oz. salon in kupim desko z visokim sijajem. No, pa še barvna ne bo, ponavadi so enobarvne ;)

Najprej sem papir raztrgala. Imela sem 5 različnih vzorcev. V Prometej centru sem jih kupila za malo več kot en evro po komadu. Dila pa je bila cca 4e. Lepilo pa pač tako, ki se posuši v prozorno obliko. Z njim sem končni izdelek še enkrat premazala da sem "zabetonirala" osnovo in dobila večji sijaj.
Mi je všeč. Je pisano in rahlo svetleče. Jutri jo dam na steno in do konca okrasim s kljukicami pa bo.
V načrtu imam narediti še eno, saj imam večjo steno in se bo ena sama dilca izgubila na steni.
Fotografije pripnem naknadno ;)

Lep vikend vsem skupaj.

Če ima kdo kakšno priporočilo, komentar, kritiko... bom zelo vesela.

Ni komentarjev:

Objavite komentar